Miłość w Tychach tom 1

Czasem są takie specyficzne książki. Niby nie ma nic niezwykłego, fabuła nie wyróżnia sie zbyt na tle innych powieści, a bohaterowie nie maja oryginalnej przeszłości. Brzmi zwyczajnie i niezbyt zaskakująco. Jednak „Światła w jeziorze” są taką powieścią, która pomimo swojej „zwyczajności” jest niezwykła. Lektura porwała mnie i nie chciała wypuścić do ostatnie strony. Spokojna i jednocześnie wartka. Tak
Mogę zdefiniować akcje która się dzieje w tej książce. 

Karolina pracuje w korporacji, a jej życie jest względnie normalne. Całą jej uwagę absorbuje jej mały siostrzeniec i rodzina. Życie miłosne kobiety od dwóch lat nie istnieje, a jej obiekt zainteresowań tak naprawdę jest na wyciągnięcie jej dłoni. Dosłownie, Kuba siedzi naprzeciwko niej w biurze. Co będzie, gdy pojawi się zniewalający Roberto, który jest chodzącym ideałem? Czy Kuba będzie miał swoje trzy minuty, czy stracił je bezpowrotnie?


Bohaterowie są naprawdę fajni. Moje serce skradł szarmancki Włoch Roberto, który rozbrajał mnie każdym swoim zachowaniem. Główna bohaterka też jest niczemu sobie. Karolina miewała dziwne zachowania, które w jakiś sposób mnie drażniły, aczkolwiek wyszło na to, że ją polubiłam bardzo. Co do innych bohaterów to jestem nastawiona neutralnie. Nie przeszkadzali mi, ani nie darzyłam ich miłością. 


Co tu dużo mówić. Dobra książka, nie mogę powiedzieć, że nie. Jest jednak dosyć przewidywalna i schematyczna, tego nie mogę ukryć. Niemniej jednak przepełniona pozytywnymi uczuciami, rodzinną i przyziemnymi perypetiami, jakie mogą czychać na każdego z nas. Na osobiście lubię takie lekkie pozycje, które są idealne na jeden wieczór. Nie wymagają od nas zbyt wiele zaangażowania emocjonalnego, ani nie rozrywają nas na kawałki. Myślę, że rozumiecie o co mi chodzi już. Faktem też jest to, że super się bawiłam. Naprawdę można było się pośmiać i ubawić. Wiec jeśli szukacie pozycji na odpoczynek to „Światła w jeziorze” będą super!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        



Za książkę dziękuję Wydawnictwo Inanna

Komentarze

  1. Brzmi jak w sumie większość książek tego typu. No i oczywiście musi być jakiś trójkąt miłosny. Strasznie ich nie lubię w książkach. Ale kto wie? Może się kiedyś skuszę kiedy mój stosik do przeczytania się zmniejszy...
    Pozdrawiam, Weronika
    https://readwithstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz