Niegrzeczni muzycy i silne charaktery.

Niegrzeczni muzycy, silna kobieca osobowość i wiele uczuć. tak mogę w jednym zdaniu streścić powieść. Tak mi się wydaję. I nie jest to obelga! W żadnym wypadku. To genialna romantyczna powieść utrzymana w muzycznych klimatach i wielu dziwnych splotach wydarzeń. Ale zacznijmy od początku. 
Joy razem z przyjaciółką wybierają się na koncert znanego zespołu Sundance. Po koncercie główna bohaterka Joy spóźnia się na pociąg powrotny i musi czekać na stacji. Ten jakże z początku zwykły pobyt zamienia się w niesamowita przygodę. Otwórz nasza bohaterka rozpoznaje na dworcu nikogo innego jak wokalistę, którego można powiedzieć, że  wielbi. To niewinne pełne pozytywnych uczuć spotkanie przeciągnie się w pasmo niespodziewanych wydarzeń. Gdy w końcu po dosyć pokrętnej sytuacji Joy zostaje rzecznikiem prasowym zespołu. Początki są trudne. Część zespołu nie akceptuje kobiety w składzie, a menadżera zespołu James zwala na oderwaną od normalnego życia dziewczynę całe listy zadań. Dodatkowo Joy będzie musiała się przeprowadzić, a luksusy jakimi zostaje uraczona zaskakują ją. Te wszystkie elementy wciągają Joy w świat fleszy i muzyki. Co stanie się jednak, gdy dodajmy do tego dwójkę niebotycznie przystojnych mężczyzn i uczucia? Brzmi jak mieszanka wybuchowa. 

Muszę przyznać, że bohaterowie są genialnie wykreowani. Naprawdę rzadko zdarza się, że podobają mi się wszyscy bez wyjątku. Nawet jeśli o niektórych jest mało wspomniane. Moim ulubieńcem został oczywiście nikt inny jak Patrick. Oczywiście moją sympatię uzykalibyśmy też Joy swoim silnym charakterem. W końcu nie mamy typowej cichej szarej myszki! John ma trochę wad i tylko dlatego znajduje się troszkę niżej. Nie zmienia to faktu, że pokochałam każdego bez wyjątku.

Co do fabuły tez nie mam zastrzeżeń. Fakt, pędziła jak szalona i to może niektórym przeszkadzać. Ja osobiście jestem fanką szybkiej akcji i w zupełności mi nie przeszkadza, Końcówka to istna bomba emocjonalna. Nie mogę się doczekać kolejnych części, bo zakochałam się w tej serii. 

Ps. Ta okładka mnie powala ❤️😍 


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Inanna.

Komentarze