Aktualności czytelnicze!

Cześć!
Co tam u Was kochani? Ja aktualnie topię się przez ekstremalne temperatury. Również przez nie kompletnie odechciewa mi się czytać. Ostatnio miałam okazję przeczytać dzięki uprzejmości portalu na kanapie (link na samym końcu) książkę "wynajmij sobie chłopaka". Poniżej wkleję Wam kawałek opinii, którą możecie znaleźć u mnie na Instagramie.

"Są książki, przez które nie da się przebrnąć. Tak było niestety z „Wynajmij sobie chłopaka”. Oczekiwałam fajnej lekkiej książki na jeden wieczór. No cóż, nie zawsze dostajemy to czego chcemy. Książka ta trafia do mojego rankingu jednych z gorszych książek jakie miałam w rękach. 


Brooks chce dostać się na wymarzone studia. Uczy się nienagannie i odmawia sobie każdej imprezy. Poza wykształceniem potrzebuje jeszcze pieniędzy, które ma zamiar dostać umawiając się na wyjścia z córkami bogatych rodziców. Jeśli córka powie, że chce złego chłopca to będzie musiał nim być. Pewnego razu spotyka nieprzewidywalną Celię i pociągająca go Shelby. Co wybierze zajęty studiami Brooks?"
No było średnio, to muszę przyznać. Niemniej jednak nie zniechęcam się i aktualnie czytam książkę Gayle Forman "Byłam tu". Zapowiada się ciekawie i mam nadzieję, że skończę ją na dniach. Oprócz tego ja już czuję wakacje i mogę poleniuchować. Najgorsze jest to, że spadł nadmiar obowiązków i nie wiem co ze sobą teraz robić. To chyba powszechne haha. Całe wakacje mam zamiar czytać, odpoczywać i podróżować. A Wy? Koniecznie napicie mi swoje wakacyjne plany, również te książkowe!

Link do portalu: https://nakanapie.pl

Komentarze